Thursday 22 December 2011

AkU diE daN kaMU

cKin AsHikIN 1:19 pm
seminggu ni aku stress sangat2...banyak sangat maslah yg dtg menimpa aku...kadang2 aku hmpir pts asa...
aku kehilangn kwn baik aku yg slalu jd tmpat aku luah mslh..wlupn kadang2 aku xambik portpn nasihat die..hihihi...aku berada dlm keadaan yg sgt2 keliru...anatre 2 laki...ape aku nk wat ek...
tensionnye aku...
yg sorang aku dah knl die 2 taun...yg sorg aku bru knl die 9 hari.....
yg sorang ni baik orangnye...tp ego tinggi mengalahkan gunung kinabalu....
yg sorang lagi seorg yg memahami tp xde displin dlm keje....
bila aku dengan yg dah 2 tahun ni aku rase banyak air mate aku mengalir tok die..
bile aku dengan yang baru ni dah bnyak gelak aku abis kat die..
eh...susah lak nk tlis yg baru n lame ni..so aku labelkan la...
yg dah lme 2 aku pggl die MR E (E for ego)
yg baru ni aku gelar die MR M(sbb mle2 die nk knl ngn aku die slh taip..die nk taip monyet die taip menyot so aku ltk die MR M)
aku ngn MR E ni becinta jarak jauh...jauh sgt2..tp xdela sejauh kl ke paris..tp setakat jauh kl ke serawak jer..kiki..tp pd aku jauh la..aku xske becinta jarak jauh..nnt susah nak dating..nk manje2..kikiki
tp aku cbe jugak yela bak kate pepatah jauh dimata dekat dihati....tp sejak dah 2 taun becinta ni rasenye mcm dah jadi jauh dimate jauh jugak dihati...
aku rase MR E mkn jauh dari aku...aku mule rase sunyi...aku mule rase bosan...
dan...tetibe MR M muncul....die skit2 isi kekosongan yg MR E tinggalkan...aku mle slese ngn MR M tp kwn2 aku sma xske aku ngn MR M sbb aku ngn MR M baru kenal...mcm maner ek...ape aku nk wat yer....

.. Da Tengok?? Da bace?? Suke?? Like Bawah Ni! TQ ..

No comments:

Post a Comment