Thursday 19 January 2012

~KenaGaN~

cKin AsHikIN 11:22 am
Salah pilihan....erm...semua org penah salah wat pilihan...
sekarang aku dah salah wat pilihan...tp aku xpnah menyesal...sebab aku yang wat keputusan..kikiki
sedih 2 memang la sedih..tp xpela aku yakin pasti akan ade hikmahnye dari semua ni...
erm...aku slalu dengar dlm cinta perlu pengorbanan...btol ker????
tah la akupn xtau...yg aku tau aku lpekan kngn silam aku demi die...tp die xpnh cbe lpe kngn die dmi aku...hahahahah..rpe2nye aku betepuk sebelah tangan...cian kat aku kan....
nak wat camne dah aku ni cepat sangat prasan...org 2 anggap aku kawan tp aku g tangkap cintan lak ngn die...padan muke aku....aku terlalu mencari yg sempurna..tp akhir nye aku yg merane..kakakakaka
tah la aku xtau nk tlis ape sbnarnye...tp aku cme rase sedih...rase nk luahkan..tp xtau nk luah camne....erm..dlu de seorg kawan aku cakap kat aku..yg 'slagi ko bersame die ko kumpul la banyak mane kenangan sbb nnt ble ko bepisah ngn die kenangn 2 la yg akn menjadi teman ko'...sedih je aku dgr ayt 2...tp skrg 2 la yg aku cube wat..aku tau die xkn trime aku sbagai seorg yg istimewe dalam idup die..tp aku kuat kan ati aku tok jadi kawan die untuk aku kumpul sebanyak mane kengan ngn die..
korang tau slame aku ngn die...die pnh bawak aku g bukit jugra..yes tempat 2 memang best....aku akan sentiase ingt tempat 2.....tenag je bler aku g sane...1 lg ble g karaoke aku ske dgar die nyanyi lagu BUNGA-THOMAS...lg 2 sedih tp aku xtau knp aku ske dgr die nyanyi..t klau die dah xde mesti aku xpat dengar die nyanyi g..so aku rase nnt klau aku g karaoke ngn die aku nk rakam la..nnt leh degar..hahahahaha
dengan die jgak la aku balaja main bowling...dlu aku main bowling skdr suke2..tp sekarg aku dh mle minat sukan bowling....ble dh mnt die lak xde..camner????erm...aku tetap akn main bowling wlupn die xde...sbb 2 la kengan aku ngn die..xbnyak kengan kau ngn die..sbb aku baru je kenal die...tapi aku brani ckp aku dah mle syg die....tp aku kne blaja syg die sebagai kawan....erm...aku mungkin akn g jauh dari kl....aku xblh dok cni sbb aku akn rindu kan die...aku harap aku akan bahgie suatu hari nanti...kikiki...semoge aku dpat yg lebih baik...n smge aku bhgie.... :)

.. Da Tengok?? Da bace?? Suke?? Like Bawah Ni! TQ ..

No comments:

Post a Comment