Monday 12 March 2012

~SoAL hATI~

cKin AsHikIN 1:51 pm
CINTA...ape maksud cinta ek pada korang....aku pasti semua orang pernah jatuh cinta..akupn same...CINTA 2 satu prasaan yang sangat indah kan...ade org sanggup mati sebab CINTA..ade orang sanggup merana sbb CINTA...batape hebatnye kuasa cinta....erm same la ngan aku...usia perkenalan aku ngn die baru dua bulan..tapi aku terlalu syg kan die...die terlalu baik pd aku...die ckp sempurna pada aku...aku suka care die..senyuman die...selame aku kenal die aku mula sygkan die...tapi kami tak ditakdirkan bersame..die hanya anggp aku adik die....aku berusaha untuk terima die sebagai abg aku..tapi aku xmampu tipu hati aku...aku cuba trime cinta org lain..tapi aku xikhlas..aku sentiase fikirkan die..tiap saat...tiap mase aku fikir kan die...mane aku pergi hanya bayangan die yg ade...sebab aku xmampu lupa kan die aku nekad xkn bercinta lagi sampai aku betul2 boleh lpekan die...aku xnk terima cinta orang lain tanpa rasa ikhlas....aku slalu tertanya..knp kenangan 2 tahun aku blh lpekan..tp knp kenangan 2 bulan aku susah nk lupakan...die amat istimawe pada aku...aku xkn pernah lupakan die....  

"Aku dilahirkan hanya untuk mencintai,tapi bukan untuk dicintai"

"Jangan mudah percaya pada cinta,tidak semua cinta berakhir dengan kebahgiaan"

"Cinta umpama bunga,ia disanjung semasa sedang mekar tapi dicampak sesuka hati bila dah layu"

"Kalau dalam dunia ni tak ada masalah,hidup takkan jadi indah.sakit itu indah,sihat itu indah,bahagia itu indah,derita juga indah,kaya,miskin,gagal,berjaya semuanya indah.penuh dengan warna-warni.Jadi jangan takut untuk menghadapi masalah"

"Cinta yang sejati perlukan pengorbanan dan tidak mengharapkan balasan"



.. Da Tengok?? Da bace?? Suke?? Like Bawah Ni! TQ ..

No comments:

Post a Comment